3 feb. 2012

Nya skor =)

Fick äntligen mina nya löparskor igår! Fast jag redan hade varit ute på en löprunda med DQ och hennes kompis Vikingen tidigare på dagen var jag bara tvungen att åka till gymet och testa dom. 6km gick som en dans, men känner att jag kommer få träningsvärk. Gör mig ingenting alls när det kändes så bra!

Vikingen & DQ

Mina fina nya löparskor :)

Det här gör susen för formen ;)

Har ju tidigare haft Reatone walkingskor och tycker dom är helt fantastiska. Ville ha Runtone för löpning, men dom kostar ju en del. Hittade dessa på nätet för halva priset mot vad dom kostar i butik och blev överlyckligt! Så är dom ju rätt fina oxå ;)

Den här veckan har jag lyckats klämma in sex löppass på fyra dagar. Har dessutom ökat både tempo och distans. Känns kanon! Har nu kommit över en liten tröskel och känner att det är sjukt kul att springa, för jag orkar. Blir ett pass idag med på gymet. DQ har sprungit rätt mycket denna veckan så hon får stå över idag.
Vägde mig tidigare i veckan hos Sportmorsan och blev glad att vågen visade på minus, det går åt rätt håll och det i sig ger mer energi. Även måttbandet visar minus rätt mycket och det känns ju även på kläderna. Underbart att ta på sig ett par nytvättade jeans och dom sitter löst.

Hoppas på att  min intensiva träning ändå hjälper mig att bibehålla formen dom närmsta veckorna när jag inte kommer hinna med att träna lika mycket.

Ha en skön fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar