5 feb. 2012

Uppåtgående form

Verklig nytändning i träningen med nya skor, även om jag tränade innan oxå och strävade på. Skruvat upp tempot och intensiteten rejält och har sen i torsdags gjort fyra rundor. Känns galet bra! I måndags var min löpstatus 4,5km. Igår sprang jag faktiskt nästan milen. Dvs att jag sprang 6+4km, med 15min styrka emellan. Sammanlagd löptid 1h 5min. Trodde inte detta själv att det skulle gå så här bra. Har nästan blivit som ett gift att springa och jag kör ett pass idag med. Blir lite ledsen när jag tänker på att jag inte kommer hinna med att träna lika mycket dom närmsta två veckorna :( Men jag antar att det är bra för kroppen att lugna ner en liten period då det är tionde dagen jag tränar idag. Tio dagar - 12 löppass. Tjohooo!!! Synd att det är så sjukt kallt ute nu så jag inte kan springa ute för tillfället. Men inne på bandet är bättre än inte alls.

Idag blir det förutom löpning även långtur med DQ + en tur med Sportmorsans vovvisar då familjen kommer vara borta hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar