22 nov. 2011

Idioti! (eller liknande...)

Pappen i taket i mitt vardagsrum hade liksom spruckit lite. Har försökt ignorera det in i det längsta. Tänkte att det fick vara så till våren så kan jag göra iordning då. Igår kliade det dock lite för mycket i mina göraomfingrar. Fast jag skulle bara kolla lite hur det såg ut under pappen (eller ovanför om man så vill).


Men det lossnade liksom en väldigt stor bit när jag skulle kolla...


Så det slutade med att hela åkte ner....
Helt normal aktivitet på en måndageftermiddag.


Nu är det så att jag tänkt mig måla det vitt. Men med julen runt hörnet och massa annat att göra har jag ingen lust att dra igång projekt renovering. Det är nämligen väggar och golv som ska göras i det här rummet oxå.....
Så nu får det vara så här, bättre med ett trätak än ett sprucket vitt papptak. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar