22 juni 2011

Oj vilken hacker ;)

Sonen i huset och jag har hackat lite. Så nu är jag inne på husets nät och surfar. Går väldigt mkt bättre än vad det gjorde med mitt eget. Behöver inte längre vänta flera minuter för att öppna en sida, för så lång tid tog det typ...

Dagen som har varit har löpt på väldigt bra. Pratat med folk om jobb och det verkar lovande på flera ställen. Hoppas extra på ett. Där jag isåfall kommer jobba med tjejer som har olika bokstavskombinationer. Verkar vara ett mycket givande jobb, bra arbetstider och nära oxå (runt hörnet). Har även en plan B så detta kommer lösa sig galant.

Firade med att gå på tre sköna dogwalks. En med DenVite, en med Cowboyen och en med DQ. Såååå skönt när det är ca 20gr i luften och solsken. Njuter i fulla drag av att umgås med dessa underbara hundar. DQ mår som en prinsessa när jag mår så här bra.


Tackar Herrn och Frun i huset i massor för att jag får möjlighet att göra detta.

DenVite & Herrn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar