25 juni 2011

Realitycheck.

Lördag, midsommardagen, segt som F. Råkade dricka whiskey igår, så även fast jag inte drack så mycket i övrigt är mitt huvud rätt tungt idag...
Hade en väldigt otvungen trevlig midsommar i övrigt. Trevligt!

Nu är det sista dagen här i Dalarna för denna gången. Känns väldigt trist. Har verkligen bara haft det skönt även om jag gjort massa nytta oxå.
Alla dogwalksen har man minsan blivit mindre av vilket känns toppen. Lär försöka uppehålla det när jag kommer hem så jag inte sväller igen. Blir till att snöra på skorna och gå ut och springa. Kan ju liksom inte gå så mycket med LillaDQ...

Känns inte bra att lämna, men måste tyvärr. Kommer sakna Herrn, Frun och Sonen i huset. Kommer sakna alla fyrbenta oxå, Kungen, Kängurun, Cowboyen, Jägarn, Sametsflickan, Surtanten, och speciellt DenVite.
Hoppas tiden går fort tills jag får återse dom igen för gott.

Kaffe i mängder så jag vaknar till lite blir det nu, sen ut och gå.

Jägarn & DQ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar