14 sep. 2011

I all hast...

....rusar jag in här en sväng innan jag ska till jobbet. Det är mycket som ska fixas nu och har egentligen inte tid till att blogga just nu. Men ni lär ju veta att jag lever.
Jag litade på prosessen och OJ vad bra det blev! Tack MammaKB för det.

DQs debut på internationell utställning i söndags gick alldeles utmärkt. Är så nöjd med henne mitt söta lilla stycke. Att jag dessutom hade bra sällskap gjorde att dagen blev fantastiskt bra. Fick även ett glatt besked den här dagen och grät av lycka.


Tyvärr gjorde alla spänningar jag haft och som släppte i söndags att jag blev dålig. Så istället för att börja jobba i måndags fick jag börja med att sjukskriva mig :/ Sådär kändes det, men inte mycket att göra åt. Ett dygn i sängen gjorde dock att jag piggade på mig så igår gjorde jag första dagen med bravur. Så j-vla roligt och jag trivs väldigt bra på det nya jobbet.

Mitt i nytt jobb ska det även fixas med en liten förflyttning till ny bostad en bit bort. Får köra lite grejjer var dag så är det snart gjort. Med Frun i Husets hjälp tar vi sen allt stort, dvs möblerna en kväll. Snart landar jag, bitarna faller på plats en efter en.

Ha en förträfflig dag AllaAlla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar