6 sep. 2011

Så fick det bli.

Har länge och väl försökt spara håret. Men så tråkigt det såg ut. Med nytt jobb på måndag var det dags för lite uppiffning. Utnyttjade min inflyttningsrabatt och hade turen att hamna hos en helt underbar frissör. Hade så roligt i en timme så jag ville knappt gå därifrån. Kommer aldrig gå nån annanstans och klippa mig. Dvs inte så länge jag bor här, och det kommer jag göra ett tag känner jag. Vi hade en riktigt trevlig stund. Enda problemet var att jag babblade så mycket så jag nu har en halv hårboll i halsen, men det är smällar man får ta.


Rätt nöjd blev jag. Men nu känns det som att
det borde bli lite mörkare, eller...?!?








Jo så fortsatte jag fira lite. Med film, choklad och glass. Mumma!!! Det här var jag värd. Länge sedan jag hade en stund när jag riktigt skämde bort mig själv.


Obeskrivbart bra!!!
Jag skrattade och grät, grät och skrattade.
Längesen man såg en såååå bra film.

2 kommentarer:

  1. GUD så vacker du är!!! Snacka om att det är exakt DIN typ av frisyr!!! Saknar dig enormt kära du. kram kram

    SvaraRadera
  2. JAG saknar dig med. Även om du inte saknar mig.

    SvaraRadera