4 sep. 2011

Jo men visst.

Imorse hade vi sovmorgon i det här huset. DQ tog det på största allvar hon och sov till lite efter elva (gjorde ett snabbt toabesök och åt frulle när jag gick upp vid halvnio).

Tanken att köpa en liten soffa som passade i huset var säkert väldigt bra i höstas antar jag. Men nu är det inte så bra längre. Kan upplysa er om att så här ser det även ut på kvällskvisten här hemma. Jo för visso har väl rumpenstumpen krymt en hel del... men det blir rätt trångt ändå kan jag meddela. För flytta på sig är inte aktuellt i DQs värld när hon väl parkerat sig.
Inte gråter väl jag för det inte. Älskar att trängas med min lilla skrott i soffan och är glad att hon vill göra det med mig. Men växer gör hon och det lär inte bli mer plats över för mig vad det lider. Ny soffa är alltså ett projekt för framtiden så vi alla får plats. Katterna blänger surt nu för att det inte finns nån plats över för dom längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar