14 nov. 2011

Började bra...

Efter en mycket rolig första vecka på nya jobbet avslutades den med lite fredagsmys hos Sportmorsan. Hade en trevlig kväll med god mat och massa prat. Blev dock mindre trevligt framåt natten när jag hade direktuppkoppling till gud i den vita luren...gahhhh.... Istället för att åka på äventyr med Doktorn på lördagmorgon fick jag spendera dagen på soffan. Himla trist.
Igår var jag betydligt piggare och var ute på en riktigt lååååång tur med DQ. Så skönt var det i solen trots det kalla vädret. Dom stunderna när man kan göra sånt så här års är underbara. Mörkret faller ju så fort så oftast får jag ju gå med henne när det är mörkt.
Idag väntas det lite agilityträning och sen ska jag jobba till em/kvällen. Nya uppgifter att lära sig den här veckan blir det. Ser fram emot det med massa energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar