24 juli 2011

Är jag inte 23 längre...?

Dom senaste dagarna har aktiviteten varit hög fysiskt. Löprundor med hundar och betongblandande för hand ( :/ ) till hundgården. Just när man är uppe i det känns det helt ok, men idag ska jag inte sticka under stol med att kroppen känns något sliten. Intalar mig själv att det är tillfälligt. Dels för att kroppen snart vänjer sig vid aktiviteterna och dels för att hundgården snart är klar så då är den saken ur världen.
Med naturen som löpband i sällskap med goa fyrbenta och styrkeövningar i betongbaljan behövs det verkligen inget gymkort. Tycker nästan synd om dom som känner att dom behöver det.
Stolt över bygget är jag dock, fint blir det. Herrn i Huset och jag gör ett sjutusan till jobb.

DQ höglöper och terroriserar stackars Smalkatten. Han förstår inte alls varför han gång på gång får henner ändalyckt i nosen när han ligger och sover på en stol i godan ro.... Frustrerande för både hund och katt. Rätt kul att se ändå och ger mig ett gott skratt.

På med skorna nu och ut på tur. Idag blir det ingen löpning för min del, men tre långa promenader är det planerat.
Ha en go söndag.

Träningskompis :)

Träningskompisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar