27 juli 2011

Work Work Work =)

Igår skulle jag väcka Herrn i Huset. Tänkte att jag bara kunde knacka på när jag gick förbi för att hämta DenVite för morgonlöprunda. Var inte så enkelt som jag trodde dock. Tio minuter stog jag och knackade innan Dottern i huset vaknade... Prinsessan som var inne sa inte ett ljud fast jag stog där och knackade, suck. När dom väl vaknat blev det en toktur vill jag mena. Snabba intervaller, och j-vlar vad vi sprang! Skönt var det och lätt gick det.

Hundgårdsbygget fortskred. Första väggen åkte upp. Inte helt utan komplikationer. Men som med resten av hundgården löste vi även detta med lite gemensamma funderingar och det blev till slut bra. Det börjar ta sig nu.



Hade en liten plan om att gå upp tidigt i morse och gå ut och springa pga att det skulle bli varmt idag (24+ nu klockan nio). Planen sprack rätt duktigt eftersom jag inte hört ett enda alarm. Sovit som en stock med Tjockkatten och DQ i sängen. Blir till att löpa ikväll istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar