5 juli 2011

KartongerKartongerKartonger...

Kartongdjungeln är ett faktum. Kartonger överallt, högt och lågt. När man annars flyttar kan det vara ett mindre kaos, men nu verkar det värre med alla dessa kartonger. 35kvm med 20 kartonger, lite sopsäckar, kassar, möbler som är staplade på varandra och en DQ mitt i allt är inte att rekomendera. På torsdag når det sin kulmen i kaoset när jag ska ta in kissarna som hitills har varit ute. OMG!
Men med bara några få dagar kvar går det rätt bra ändå. Jag vet ju att snart är det över... Själva packandet är faktiskt ett faktum nu, det är klart. Nu ska det börjas med städning. Eftersom jag ska åka på fredag och har långt att köra vill jag bara ha golvet kvar att göra när väl alla prylar är inpulade i släpet.

Några få detaljer kvar att fixa till, sen är jag redo för ett nytt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar