1 aug. 2011

Ännu mer.

Timmen är fortfarande tidig, men jag känner att det kommer bli varmt idag. Ska ta mig ut på en löprunda med DenVite innan det blir allt för varmt ute. DQ har sovit inne inatt, vilket hon nog kommer få göra ett tag till (för matte har nästan separationsångest och vill ha henne i sängen...). Men nu ligger hon ute i sin  hundgård där hon även fått äta sin frukost idag. Tyst och fin är hon. Duktiga tösen.
Eftersom hundgården nu är klar och huset äntligen är städat undrar jag lite förstrött vad man ska hitta på idag. Kanske ska ta mig till stranden och njuta av vädret idag (dvs om jag har ro till att ligga still). Passa på nu innan man börjar jobba liksom. Första augusti idag så innan man vet ordet av är sommaren över och det är en och en halv meter snö ute och tjugo grader kallt.




Go morgon AllaAlla.

1 kommentar:

  1. du skriver så härligt, så bildligt att man nästan ser Elza ligga där och mysa och hur du ligger i sängen och ser lagomt ledsen ut för att du saknar hennes håriga kropp intill din ;-)
    Du är för go´!
    Var i dina gamla hemtrakter i går på terapi, i Stenungsund, och det var superbra! Kan börja ha egna klienter i början av oktober- ska bli roligt. kommer du hit nåt emellanåt, eller blir det sällan? annars kunde man ju fundera ut nåt, nån minivariant kanske, om du vill? kramar så hörs vi framöver. hur har det gått med, du vet vad (när du ringde mig) ? /mammakb

    SvaraRadera