5 aug. 2011

Födelsedag (?)



Eller snarare DQ fyller åtta månader idag. Vet inte vart tiden tar vägen. Vart tog den lille tussen vägen som kurade ihop sig med huvudet mot min hals och knorrade nöjd (även om hon fortfarande gör det ibland)? Spelar ingen roll, för i takt med att hon växer växer även min kärlek till denna underbara hund som varje dag har en överraskning i sitt beteende till mig. Ibland bra, ibland mindre bra, för det mesta bra. Hon fyller mitt liv med skratt och värme, för det är jag tacksam.
Tänk vad en hårboll utan ord kan ändra ens sätt att se på livet.








Firade början av dagen med att göra något hon älskar som sig bör. Gick ut i skogen och spårade. Tre saker att hitta, tre saker hittade hon på ett rätt snirkligt spår och hon gjorde det solklart min Lilla Tös. Så stolt blir matte!










Även DQ blir stolt när hon hittar sina saker =)
















Nu ligger hon nöjd och sover ute i sin fina nya hundgård.




Själv ska jag gå ut och fortsätta påta lite i trädgården denna underbara fredag.

1 kommentar:

  1. så fin bild med fjärilen och DQ!
    Du beskriver så vackert din kärlek till henne och man riktigt kan känna den! Jag hoppas också att du möter en mänsklig kärlek som du kan dela ditt liv med, då täcker det ju in allt! Det gör du snart, lovar ;-) kramar i massor mammakb

    SvaraRadera