11 aug. 2011

Två dagar kvar.

Strålande solsken om än inte så varmt idag. Blir en dag ute idag. Bra det så jag kan skingra mina tankar lite inför helgen. Dom gamla tävlingsnerverna börjar göra sig gällande, lite väl tidigt i min mening, men nu är det som det är och bara att gilla läget.
Har redan börjat packa grejer så allt ska vara klart inför äventyret som börjar okristligt tidigt på lördag morgon. Så för en gångs skull är jag inte ute i sista minuten. Duktig tös!

Först av göromålen idag är kasta återvinning. Fattar inte att det blir så mycket, men det blir det. Inte längesen jag gjorde det, men nu är det fullt igen. Känner mig ändå lite bra som håller på med det.

Nu blir det till att hoppa ur pyjamasen och sätta fart.

Ha en trevlig dag AllaAlla =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar