3 aug. 2011

Trodde inte.

Trodde liksom jag hade lurat det. Att jag hade lyckats ta mig runt det. Att bli sjuk när jag började träna... Normalt sett brukar sjukan komma redan efter två veckor. Men nu kom den senare. Kände mig seg redan i förrgår, men trodde då att jag bara var trött. Spenderade hela gårdagen i sängen mer sovandes än vaken. Inte riktigt kry idag heller, fast är nu inne i det här jobbiga mellanläget när jag inte riktigt har ro att ligga still, men inte orkar göra något heller egentligen. Hoppas jag känner mig piggare imorgon. Ännu tristare att vara inne när det är så underbart väder på utsidan.

DQ hade behövt komma ut och röra på sig ordentligt, men finner sig i att ligga vid min sida ständigt. Älskar henne för det.

1 kommentar:

  1. det är samma för mig, därför tränar jag inte ;-) krya nu på dig och vila dig frisk. kramar så hörs vi kära du. mammakb

    SvaraRadera