3 aug. 2011

Bättre nu.

Även om jag mestadels varit inne idag har jag åtminstone varit vaken. Målat det fina fågelhuset som jag fått av Sonen I Huset. Lagom ansträngande utan att ligga i sängen. Blev kanon! Nu ska det bara lackas och sättas upp ute.

DQ och jag tog oss ut tillsammans med DenSvartaVirvelvinden och Matte på em. Varmt var det, men helt ok i skogen. Toklekte gjorde dom minsann och njöt nog av varje sekund. Två trötta hundar blev resultatet av det.

Kul att se att DQ faktiskt verkar kunna lära en annan hund bra saker. Dom ska få träffas igen eftersom dom verkligen gillade varann. Framtida pulkateam har vi här alla gånger.


Nu känns det som jag vilat mig färdigt, så imorgon blir det till att vara ute lite mer. Löpträningen får dock ligga nere resten av veckan för säkerhets skull. Men sen kör jag så det ryker om skorna.

Konstaterar lite förstrött att vara tjejig och okry samtidigt INTE är bra för figuren.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar